TARIEF:

Telefonische kennismaking van 15 minuten: gratis.

Therapie: EUR 90,- (60 minuten)/ EUR 135,- (90 minuten), vrijgesteld van BTW.

Online, via Teams: EUR 85,- (60 minuten), vrijgesteld van BTW.

Een eerste gesprek mét EMDR duurt 1,5 uur.

Het is mogelijk een dubbel consult te reserveren. Geef dit aan bij het maken van de afspraak.

Zakelijk:

Op aanvraag.

AVOND:

EUR 110,- (60 minuten), vrijgesteld van BTW.

annuleren:

Afspraken die niet minstens 24 uur van te voren zijn verzet of afgezegd, worden volledig in rekening gebracht.

Vergoedingen:

Een overzicht van zorgverzekeraars en de vergoedingsmogelijkheden* vind je hier

Klacht:

Als gediplomeerd zorgprofessional sta ik ingeschreven bij de Nederlandse Federatie van Gezondheidszorg voor Psychosociale Zorg (NFG) en het Register Beroepsoefenaren Complementaire Zorg (RBCZ). De NFG hanteert een strikte beroepscode en waakt over de professionaliteit van haar leden. Als opdrachtgever kun je bij de NFG terecht als je een vraag of klacht hebt over mijn werk. Volg het stappenplan op deze webpagina: Niet tevreden over je hulpverlener? NFG (de-nfg.nl).

REgistraties:

NFG-registratie: 9803.

RBCZ-registratie: 230528R.

AGB code, organisatie: 90093379.

AGB code, zorgverlener: 90117197.

NOLOC registratie: 4724.